[Czuwaj] projekt uchwały "certyfikacyjnej" - wersja przekazana Radzie Naczelnej

climbton climbton w poczta.onet.pl
Czw, 24 Lut 2011, 21:37:52 CET

Tak na gorąco to mam wrażenie że składki składkami a opłata to dodatkowa
rzecz. Brakuje jakiejś czytelnej informacji.
Druga sprawa to drużyny wędrownicze, są dwa razy mniejsze więc
potencjalnie płaca dwa razy więcej. No i brak promocji dla szczepów :) ,

W punkcie 7 jest trochę niejasno,  jakby ktoś zjadł jakieś słowo.
Punkt 14 - Polak potrafi, czyli 31 grudnia rozwiązujemy wszystkie
drużyny. 1 stycznia ustawowy dzień wolny od pracy i nie można złożyć
żadnego pisma o rozwiązanie hufca. 2 stycznia zawiązujemy wszystkie
drużyny i składki mamy w całości w hufcu. To spodoba się komendantom
hufców.

pozdrawiam
Tomek