Re: [Czuwaj] Składka dodatkowa

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pią, 25 Lut 2011, 16:27:41 CET

W dniu 25 lutego 2011 15:39 użytkownik Ryszard Rutkowski
<ryszardrutkowski w tlen.pl> napisał:
> Ale akurat to dlaczego? Tzn. co znaczy wg Ciebie "sensowna"?
> RR

Nie wiem jaka jest obecnie "ściągalność" składek członkowskich - realna !
(Czyli nie mam na myśli tego jak hufiec lub chorągiew płaci za coś
czego wcale nie zebrała)

Myślę że 50% to i tak szczyt możliwości tej organizacji:
(A w przypadku takiego już de facto "podatku" oceniam że 20%
ściągalności byłoby wartością realną)

czyli przyjmijmy że mamy 50 000 wpłat po 10 zł = 500 000 zł

(przy 20% to by wyszło jakieś 200 000 zł)

To nie wydaje mi się dużo na:
1) wykup lub spłatę zobowiązań związanych z komercyjnymi wekslami
inwestycyjno - terminowymi wystawionymi na rzecz Kasy Krajowej SKOK z
terminem zapadalności 15 lipca 2011 r.,
2) spłatę zobowiązań publicznoprawnych przypisanych do szczebla centralnego ZHP.

Dlatego napisałem że według mnie to nie jest "sensowna kasa" :)

Szumyk