[Czuwaj] Składka dodatkowa

Maciej Sas ikpsas w interia.pl
Pią, 25 Lut 2011, 17:33:34 CET

Brawo!

Wpełni się z Tobą zgadzam!
Gdyby ten projekt jakimś przypadkiem przeszedł przez RN
to otwiera się furtka do kolejnych składek dodatkowych
a to po 5 PLN, 10 PLN  itd...

Nie ma już chyba w tym Związku zgody aby z pieniędzy od szeregowych harcerzy i zuchów finansować błędy w zarządzaniu organizacją. Czas egzekwować
odpowiedzialność personalnie.

Skoro trzeba trzymać dyscyplinę budżetową to dlaczego nie zawiesimy albo wręcz nie zrezydgnujemy z członkostwa w międzynarodówce? Dlaczego wydajemy kasę na okolicznościowe karty i koperty z okazji DMB?
Gdy mojego szczepu na coś nie stać to albo szukamy finansowania albo rezygnujemy! Czy to takie trudne???

Maciej Sas
instruktor ds. finansowych
Szczepu 7 BDH "Zielona Siódemka"