[Czuwaj] HOM SZCZECIN

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Wto, 4 Sty 2011, 21:38:29 CET

Dnia 02-01-2011 o 23:06:07 seascout <czwartak w gmail.com> napisał:

> W sieci krążą zdjęcia z HOM w Szczecinie. Niestety, ZHP nie jest w nich
> przedstawiane korzystnie :(
>
> Mi osobiście to serce pęka jak patrzę na te jachty... Myślicie, że tam w
> Szczecinie to mają jakąś komisję rewizyjną?

Myślę, że wskazane jest, bym poinformował, że hm. Rafał Socha,
wiceprzewodniczący ZHP, korzystając z uprawnień, jakie daje regulamin RN
ZHP, zgłosił do Druhny Naczelnik interpelację w tej sprawie, z prośbą o
zbadanie sprawy i ew. wyciągnięcie konsekwencji.

Czuwaj!
Darek Brzuska
przewodniczący komisji prawnej RN ZHP