[Czuwaj] CWM

seascout czwartak w gmail.com
Śro, 5 Sty 2011, 14:07:07 CET

Marabut, nie negując tego co napisałeś, warto jednak dokonac korekty
drobnych nieścisłości.

Dlaczego ja ? Pewno dlatego, że to mój pomysł, a także dlatego, że strony
> obdarzyły mnie zaufaniem: co do wiedzy, umiejętności. Intencji pewno też.
> I oto cała tajemnica.

To nie jest Twój pomysł. Podobne pomysły były zgłaszane w ofertach
konkursowych (ten konkurs - niewypał) na koncepcje funkcjonowania CWM w
zeszłym roku... Wiem, ze niektóre oferty tez opierały sie na załozeniu
oddania CWM harcerstwu, promowania Gdyni, współpracy z miastem i założenia
Fundacji...

Jeszcze wcześniej, ZHP przeprowadziło udany eksperyment wyodrębnienia
ośrodka na Głodówce do samodzielnej Fundacji. Z zaskakującym powodzeniem.

Jeszcze wcześniej, jeszcze za Wieśka, były dyskutowane takie formy
działalności, wzorowane na rozwiązaniach skautowych. Więc pomysł jest...
stary.

A dlaczego Ty? Nie dlatego, że strony obdarzyły Cie zaufaniem (to było
wtórne) ale dlatego, że jesteś kolegą obecnego Prezydenta Gdyni oraz
członków zarządu ZHP. Przy całym szacunku do tych wszystkich osób
(Prezydenta Wojciecha Szczurka naprawdę cenię, mam sporo znajomych wśród
gdynian, którzy też to potwierdzają) zadziałał raczej koleżeński układ, niż
transparentna procedura... I oto cała tajemnica. A reszta się zgadza :)

Nie wiem, czy Twój pomysł na działanie CWM jest dobry (bo go nie
poznaliśmy), nie wiem, czy ktoś nie przygotował lepszego (bo nie daliśmy
nikomu takiej szansy). Masz ten projekt - bo masz kolegów :) Ktoś może ma
lepszy pomysł... ale nie ma tych kolegów, których masz Ty :)

Pomału zaczynam rozumieć, dlaczego uwalono poprzedni konkurs.

Pozdrawiam serdecznie

Seascout