[Czuwaj] CWM

Tomasz Maracewicz tomasz.maracewicz w futuro.waw.pl
Śro, 5 Sty 2011, 23:49:55 CET

Na poniższe kwestie odpowiedź:
a) fundatorem ma być w 100 % ZHP;
b) ZHP ma mianować Radę Fundacji i Zarząd Fundacji (tak samo jak jest to na Głodówce);
c) Statut, z tego co wiem ma być standardowym Statutem opracowanym dla tego rodzaju jednostek w ZHP;
d) przywołany dh Przemek Marchlewicz nie ma być ani członkiem Zarządu, ani pracownikiem Fundacji (bo nie wiem jak rozumieć owo "ma być w Fundacji"), natomiast czy ma być w radzie Fundacji - nie wiem, jej skład jest w gestii GK-i.

M-but