[Czuwaj] CWM

Tomasz Maracewicz tomasz.maracewicz w futuro.waw.pl
Czw, 6 Sty 2011, 15:18:38 CET

Jeżeli Druh jest przekonany, że do tej pory harcerze z ZHP w wystarczającym
stopniu korzystali z floty i obiektu CWM, to może rzeczywiście te wszelkie
próby zmian nie mają sensu. Choć moja rozmowa z Wiktorem Wróblewskim
wskazywała raczej na coś zupełnie innego.
Na pozostałe domysły nie odpowiem, bo będą to tylko moje słowa.
Zechce Druh zapytać o to tych instruktorów ZHP, którzy mnie znają osobiście:
i z poglądów, i z działania .
Bratersko pozdrawiam.
Marabut