[Czuwaj] CWM

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 6 Sty 2011, 18:16:01 CET

W dniu 6 stycznia 2011 15:19 użytkownik Grzegorz Skrukwa <greegors w icpnet.pl
> napisał:

> Nie wiem o co chodziło Marabutowi, natomiast to co Ty zrobiłeś, powszechnie
> nazywa się insynuacją.
>
> Grzegorz Skrukwa

Grzegorz ma rację. To co napisał Michał jest... słabe. Zwłaszcza, że nie
dyskutujemy o różnicach między ZHP a ZHR a o tym, jak "załatwia" się swoim
kolegom CWM na naszych oczach.

Ja trochę rozumiem rozgoryczenie Michała, bo sam przeszedłem coś bardzo
podobnego, gdy GK bez pytania Harcerskiej Szkoły Ratownictwa, podjęła w 1997
roku decyzję o utworzeniu HGRów. Myśmy byli przeciw, bo wiedzieliśmy, że to
nie ma sensu, ale mimo, że w strukturach GK odpowiadaliśmy za ratownictwo,
nikt nas nie pytał o zdanie w temacie ratownictwa :( A nasze protesty
zbywał.

Więc rozumiem rozgoryczenie instruktorów specjalności wodnej, specjalistów,
kapitanów, instruktorów żeglarstwa, kiedy za ich plecami i kompletnie ich
ignorując oddaje się flagowy jacht ZHP w administrację osoby spoza ZHP. Tak
jakby tych kapitanów, sterników, instruktorów w ZHP nie było, jakby nie było
całej struktury wodnej; retmanów, pilotów chorągwi, kierownictwa harcerskich
drużyn wodnych i żeglarskich...

Więc rozumiem, że wywołuje to złe emocje. Niemniej Michale... jakaś kultura
dyskusji powinna nas obowiązywać i to co napisałeś... nie uchodzi.

Seascout