RE: Re: [Czuwaj] walka partyjna w ZHP - było CWM

washa washa w tlen.pl
Pią, 7 Sty 2011, 10:43:06 CET

Jakiej ironii? Człowiek się chce czegoś dowiedzieć to sięga do różnych źródeł. Nie samą Wikipedią się żyje. Darku dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Wszystkim innym za zrozumienie i pomoc.

Serdecznie pozdrawiam

Filip Springer