[Czuwaj] HOM SZCZECIN

Wiking Allegro hkt97fo w wp.pl
Sob, 8 Sty 2011, 17:11:45 CET

Jest Harcerski Ośrodek Morski w Szczecinie oraz Jacht Club HOM Szczecin
prowadzony przez dh. Rybarskiego jeszcze do niedawna również Komendanta
HOM a obecnie o ile się nie mylę prezesa stowarzyszenia JC HOM. Takie
małe zamieszanie. Wskazana strona jest obecnie stroną Jacht Clubu zaś
strona HOM ma adres - http://www.zachpom.zhp.pl/hom/  . W sumie się
trochę gubiłem ale się odnalazłem.

pozdrawiam
hakat

--
Kontakt:
Mobile 501036860

Chcesz zarabiać na swoich stronach www ? Ja już skorzystałem - Zacznij
zarabiać ! <http://www.cpmprofit.com/?ref=mkswiking>
*Zapraszam na strony*

Wiking Szczecin <http://www.wiking.szczecin.pl>
Szlaki Zachodniopomorskie <http://www.szlaki-zachodniopomorskie.pl>