[Czuwaj] Familiarno¶æ

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Nie, 9 Sty 2011, 11:00:21 CET

Dnia 09-01-2011 o 00:30:16 seascout <czwartak w gmail.com> napisa³:

> Jak nazwano tu niektórych dyskutantów kabotynami, albo porównywano do
> Dzier¿yñskiego - nic nie mówi³e¶ o z³o¶liwo¶ciach. To czemu nagle teraz
> zaczê³y Ci siê nie podobaæ?
>
> Seascout

No có¿. Mówi siê niekiedy - lepiej pó¼no ni¿ wcale.

Ale po lekturze Twojego listu zastanowi³em siê i przyznajê Ci racjê. Cofam
moj± uwagê. Nie mam zastrze¿eñ do uszczypliwo¶ci
czy innych z³o¶liwo¶ci na harcerskiej li¶cie dyskusyjnej. Bo nie
zareagowa³em wcze¶niej, wiêc teraz nie powinienem prosiæ, by przestano.
Przepraszam.
:-P

Mniej wiêcej o to chodzi³o?
;-)