[Czuwaj] Listki dębowe

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Pon, 10 Sty 2011, 16:26:08 CET

 witajcie,
 mam problem natury regulaminowej (Czesław! liczę na Ciebie).

 Jak w waszych hufcach ( i czy?) interpretujecie regulamin mundurowy w
punkcie 4.3 czyli we fragmencie o listkach.
 Jest tam napisane, ze odznaką za staż służby instruktorskiej mogą być
listki srebrny za 3 lata, złoty za 5 lat.

 Co z tym robicie?
 bo ja spotkałam się z kilkoma pomysłami, ba! jeden nawet wdrożyliśmy w
hufcu, ale dosyć odbiega od tych standardów, więc chcemy go zmienić.
 pomysłów jest wiele - po 3 latach srebrny, po 5 złoty I JUŻ - nigdy
więcej nic więcej
 aż do takich - po 11 latach srebrny i złoty
 po 13 dwa złote i srebrny
 po 16 dwa złote dwa zrebrne
 po 20 cztery złote -itd....
 no własnie - i tak dalej? jak daleko? co roku zmieniać te liście,
dodawac, odejmować, rozmieniać?

 pozdrawiam
 Ania