Re: [Czuwaj] Listki dębowe

Michal Gorecki g00rek64 w gmail.com
Pon, 10 Sty 2011, 23:06:33 CET

Hej, odezwę się jako bądź co bądź autor regulaminu :)
A więc mając na uwadze że są różne zwyczaje w różnych środowiskach,
nie precyzowaliśmy tego dokładnie. U nas (prpn) był taki zwyczaj że
zdejmowało się poprzedni srebrny i zamieniało na złoty - tak było gdy
były to lata na funkcji instruktorskiej. Później, gdy oznaczały lata
na funkcji drużynowego, mało kto miał więcej niż jeden, więc problem
zniknął.