[Czuwaj] stan liczebny hufca - eSH

Marcin Sikora marcin.sikora w 29mdh.pl
Pią, 14 Sty 2011, 11:10:04 CET

Czuwaj,

Witam serdecznie wszystkich na tej liście.

To ja jestem osobą, która przygotowała w Hufcu Pruszków skrypt do
ewidencji członków hufca i jeśli ktoś będzie zainteresowany wdrożeniem
tego systemu u siebie w hufcu to skrypt będzie dla wszystkich dostępny.

Obecnie eSH (elektroniczny Spis Hufca) w pełni funkcjonuje i działa bez
problemów, jest już u nas wpisanych ponad 400 osób, sporo drużynowych
wpisuje swoje drużyny, nie ma problemu z uprawnieniami, każdy widzi
tylko to co powinien. Planowany jest rozwój, ale taki, żeby natłok
funkcji nie przysłonił istoty programu.

Pod poniższym linkiem umieściłem ogólną stronę systemu, jest tam kilka
zrzutów ekranu, na których można zobaczyć jak to mniej więcej wygląda od
strony administratora i od strony zwykłego użytkownika:
http://garbatix.github.com/eSH/

Na życzenie mogę dać dostęp do platformy testowej, aby sobie na żywo
zobaczyć jak wszystko działa na przykładowych danych.

Kod źródłowy będzie dostępny w ciągu kilku dni. Będzie on udostępniany
na zasadach opensource, każdy kto się zna będzie też mógł włączyć się do
projektu i pomóc w jego rozwoju.

Pozdrawiam,

Marcin Sikora

--