Odp: [Czuwaj] stan liczebny hufca - eSH

michalina32 w wp.pl michalina32 w wp.pl
Pią, 14 Sty 2011, 11:21:05 CET

Dnia 14-01-2011 o godz. 11:10 Marcin Sikora napisał(a):
> Czuwaj,
>
> Witam serdecznie wszystkich na tej liście.
>
> To ja jestem osobą, która przygotowała w Hufcu Pruszków skrypt do
> ewidencji członków hufca i jeśli ktoś będzie zainteresowany
> wdrożeniem
> tego systemu u siebie w hufcu to skrypt będzie dla wszystkich dostępny.

> Pozdrawiam,
>
> Marcin Sikora

Druhu
zrobienie takiego systemu to nie jest problem,
kłopot w tym, ze nie wolno wam, jako hufcowi, przechowywać danych
osobowych waszych członków na niezabezpieczonym komputerze itd....
stąd te wszystkie ceregiele z hasłami do EWIDENCJI i stąd cały wielki
projekt.

Swoją drogą, rozumiem, że uchwala GKi została podyktowana niskim stanem
liczebnym według ewidencji oraz chęcią ściągnięcia składek.
Zastanawiam się tylko która kwota była wyższa - różnica w składkach czy
koszt wdrożenia ewidencji, z której już nikt nie skorzysta?

Pozdrawiam
Anna Gieniusz