[Czuwaj] stan liczebny hufca - eSH

Marcin Sikora marcin.sikora w 29mdh.pl
Pią, 14 Sty 2011, 12:28:36 CET

Na razie jeszcze jest w trybie nieszyfrowanym, ale będzie szyfrowana
(SSL). O innych zabezpieczeniach nie będę pisał na publicznie liście, bo
chyba tak się nie robi. Jeśli ktoś ma ochotę pomóc w zabezpieczeniu
zapraszam do pomocy, na pewno jest jeszcze trochę do zrobienia.... Tyle
co mogę w tym momencie powiedzieć...

Pozdrawiam,

Marcin Sikora

*29. Mazowiecka Drużyna Harcerska*