[Czuwaj] VAT

ZHP Hufiec Goleniów biuro w goleniow.zhp.pl
Czw, 27 Sty 2011, 22:41:13 CET

Z tego co na dziś wiadomo w Chorągwi Zachodniopomorskiej
Zwolnienie z VAT-u będzie nadal ale tylko dla swoich harcerzy do
wysokości kosztów (czyli wpływy minus wydatki danego biwaku/obozu/
rajdu itp. jest kwotą do obciążenia VAT (swoja drogą to 8 a nie 23 %).
Oczywiście jeśli zostanie 0 to nic nie podlega VAT-u.

VAT  (chyba też 8% ale tu nie jestem pewien) podlegają wszyscy
nie będący członkami ZHP a biorący udział w naszych imprezach.

Pozostaje nie wyjaśniona kwestia kogo należy traktować jako
"swoich", czy harcerze z innej chorągwi (inny KRS) również
podlegają zwolnieniu - miało być wiadomo pod koniec stycznia ale
do dziś cisza.

Informacje powyższe opieram na tym co usłyszałem od
księgowości ze Szczecina.

Pozdrawiam,
Jarosław Sroka