[Czuwaj] Gamification

Grzegorz Skrukwa nordwest w poczta.onet.pl
Pon, 31 Sty 2011, 09:23:56 CET

Dwa teksty z Wyborczej o grach miejskich i grach w ogóle:

"Tradycyjne oglądanie zabytków z przynudzającym przewodnikiem odchodzi do
lamusa - mówi Bednarska. - Obcokrajowcy wolą taką zabawę, bo wiele więcej
zapamiętują niż z oglądania eksponatów w gablotach. Wśród naszych klientów
jest też dużo małych firm i parę korporacji, które zamawiają gry, by
integrować pracowników. Kiedyś modne były ogniska, potem paintball i cross,
a teraz gry. Ludzie bywają samotni, nie chcą siedzieć przed ekranem
monitora. Potrzebują robić coś razem."Więcej...
http://wyborcza.pl/1,75478,9027482,Mieszkancy_pionkami_w_grze.html

"Generalnie nastąpił rozwój gier i na całym świecie pojawiło się mnóstwo
innowacyjnych gier, które wykraczają poza oswojone schematy. Tradycyjne gry
istniały od tysięcy lat, a z czasem przekształciły się w gry komputerowe.
Paradoksalnie jednak im bardziej technologia idzie do przodu, tym bardziej
zaczyna się zainteresowanie wracaniem do planszowych, czy miejskich zabaw.
Nie są one jednak już takie jak przed laty,"
Więcej...http://wyborcza.pl/1,75478,9026487,Samotnosc_w_grze.html

GS