[Czuwaj] Wyprawa Zawiszą na Jamboree !!!

Tomasz Maracewicz tomasz.maracewicz w futuro.waw.pl
Wto, 12 Lip 2011, 00:16:25 CEST

Drodzy,

Niedawno rozesłaliśmy taki "telegram".
Ponieważ zostało kilka wolnych miejsc - przesyłam go Wam. Może znajdziecie chętnych.

Marabut

Telegram !!!

Dzięki  wsparciu licznych Przyjaciół Zawiszy Czarnego pojawiła się jeszcze jedna, fascynująca okazja odwiedzenia Jamboree Skautowego w Szwecji !!!

Zapraszamy Was na rejs flagowym żaglowcem ZHP s/y Zawisza Czarny do Ahus w Szwecji. W planach, oprócz odwiedzenia Jamboree, mamy również lądowanie na wyspie Christiansø w archipelagu Ertholmene i wizytę w rzadko odwiedzanym porcie Tejn, połączoną z wyprawą pieszą do zamku Hammerhus.

W planach są dwa rejsy:
- pierwszy w terminie 25 VII- 1 VIII (Gdynia-Ahus-Kołobrzeg);
- drugi w terminie 1 – 8 VIII (Kołobrzeg- Ahus-Kołobrzeg);

Uczestnikami rejsu mogą być harcerki lub harcerze (wcale nie muszą być żeglarzami czy wodniakami !), w wieku  15 – 20 lat. Warunkiem uczestnictwa są opłacone składki członkowskie (wystarczy oświadczenie), opinia drużynowego oraz wykonanie zadania konkursowego. Zadaniem konkursowym jest napisanie ciekawego, inspirującego w formie i treści „listu motywacyjnego” napisanego pod hasłem: „dlaczego chcę odwiedzić  Jamboree na pokładzie Zawiszy”.
Koszt rejsu opłacany przez uczestnika wynosi 300 PLN.
Dojazd do Gdyni/Kołobrzegu i powrót z Kołobrzegu na własny koszt.

Jeżeli chcesz wziąć udział w naszym rejsie – wyślij mailem, bezzwłocznie. zgłoszenie zawierające:
- Twoje imię i nazwisko;
- chorągiew do której należysz;
- termin wybranego przez Ciebie rejsu ;
- oświadczenie, że masz opłacone składki członkowskie;
- opinię drużynowego;
- zadanie konkursowe.

Adres do wysyłki zgłoszenia: cwm w zhp.pl

My, bezzwłocznie, poinformujemy Cię drogą mailową o zakwalifikowaniu (lub nie ) na rejs.

Tomasz Maracewicz hm
Dyrektor CWM ZHP