[Czuwaj] Alert

Adrian Łaskarzewski adrian w laskarzewski.pl
Śro, 13 Lip 2011, 22:02:30 CEST

From: <harclot w poczta.onet.pl>

> From: "Bogdan Ciechomski" <bogdan.ciechomski w gmail.com>

> Nie wiem czy lepiej,
> bo o ile dobrze pamiętam to z tym "nadawaniem morsem"
> chodziło by zadania alertowe były jednak w jakimś stopniu "ukryte".
> Ale mogę się mylić.
>
> Czesław

Nie korzystam z facebook'a,
a kiedy jestem zmuszony tam zajrzeć,
to nieźle się muszę naszukać w tym gąszczu, żeby znaleźć to, co mnie
interesuje.
Tam jest bardzo dużo, zupełnie niepotrzebnych mi informacji.
W tym sensie zadanie alertowe byłoby jednak w jakimś stopniu "ukryte".

Adrian

PS. Znajdziesz mnie na naszej klasie :P