[Czuwaj] pytanie o jeden nocleg w Krakowie dla grupy skautow z Anglii 11-12.08.2011

Bartosz Zawisza bartosz.zawisza w gmail.com
Czw, 14 Lip 2011, 10:11:31 CEST

zapraszamy do ośrodków Chorągwi Krakowskiej Emaus w samym centrum miasta
(koło błoni) lub Korzkiew w odleglości okolo 10 km. od miasta.
Więcej szczegółów na stronie www.krakowska.eu

pozdrawiam!
Bartek