[Czuwaj] Słoweński film o skautach hitem kinowym 2010/2011

greegors w icpnet.pl greegors w icpnet.pl
Śro, 8 Cze 2011, 11:18:17 CEST

"Idziemy swoim szlakiem" jeden z najpopularniejszych słoweńskich filmów
wszech czasów (Gremo mi po svoje, reż. Mika Hoczevar, Słowenia 2010) dotąd
obejrzało w Słowenii 200 000 widzów. Film stał się też hitem w Serbii.
Bohaterami są Aleks i jego druhowie, młodzi skauci na obozie nad rzeką
Soczą. Ich instruktorzy traktują bardzo serio dyscyplinę i program,
natomiast chłopcy są bardziej zainteresowani dziewczętami ze znajdującego
się obok obozu sportowego, z czego wynika wiele zabawnych sytuacji. Film
nakręcony w plenerach Triglavskiego Parku Narodowego, jest hymnem na cześć
młodości, optymizmu, przyjaźni i miłości.

Więcej tu:
http://www.imdb.com/title/tt1630241/

Tu:
http://www.emotionfilm.si/filmi/Gremo-mi-po-svoje/
Aleks s taborniškimi prijatelji tabori ob Soči. Starešina preresno jemlje
taborništvo in vzgojo otrok in s tem povzroča številne komične zaplete.
To, da se fantje bolj kot za taborniški red in veščine zanimajo za
sosednji, športno umetniški tabor, kjer so večinoma prav luštne punce, h
disciplini ne pomaga. Mnogi zabavni in čustveni zapleti med zanimivimi
otroškimi in odraslimi liki se odvijejo na osupljivo lepih lokacijah
triglavskega narodnega parka in stkejo himno naravi, čisti otroški duši,
zdravi pameti, ljubezni, humorju in optimističnemu pogledu na življenje.

Oraz tu:
http://www.b92.net/kultura/vesti.php?nav_category=268&yyyy=2011&mm=05&nav_id=514379
Slovenački filmski hit u Srbiji
“Mi idemo svojim putem" (Gremo mi po svoje), jedan od
najpopularnijih slovenačkih filmova svih vremena u režiji Mihe Hočevara,
od četvrtka, 26. maja biće na redovnom repertoaru bioskopa Kolosej u
Beogradu."Mi idemo svojim putem" je do sada u Sloveniji videlo preko
200.000 gledalaca, a film je u bioskopskoj distribuciji od 4. novembra
2010. godine.
Protagonisti filma su Aleks i njegovi prijatelji, mladi izviđači, koji
slobodno vreme provode kampujući pored reke Soče. Njihov starešina sve
shvata suviše ozbiljno i to će prouzrokovati mnogo problema, jer dečaci su
mnogo više zainteresovani za devojčice nego za kamp. Film je sniman u
Triglavskom nacionalnom parku.
U filmu igraju Jurij Zrnec, Tadej Koren Šmid, Jure Kreft, Matevz Štular,
Jana Zupančič i drugi.
Na 13. festivalu slovenačkog filma ovo ostvarenje je osvojilo nagradu
publike, a Jurij Zrnec je proglašen za najboljeg glumca.
Film "Mi idemo svojim putem" nominovan je u dve kategorije za Gorki list
MTV filmske nagrade koje će biti dodeljene 6. juna - za najbolji film i
najbolju mušku ulogu (Jurij Zrnec).

czuwaj
GS