RE: [Czuwaj] Znów o składce "80"

Jędrula jkuny w interia.pl
Pią, 17 Cze 2011, 12:22:04 CEST

[jedrzej.kunowski]

Co roku na tej stronie zmienialiśmy dane, żeby były aktulane.
Nie ma rzecznika, nie ma spisu, więc się nikt się tym nie zajmuje.

Po za tym, to nie jest akt notarialny, tylko informacja o ZHP,
Więc ja jak dal mnie na potrzeby mediów należałoby napisać że jest nas ok.
120 tyś.
Bo napisać coś trzeba.

Seascout> Czyli poprawnie to zdanie powinno brzmieć: w 2007 roku, ZHP
liczyło 125 tys.
Seascout> członków :)

Seascout> Seascout

W dniu 16 czerwca 2011 12:34 użytkownik <harclot w poczta.onet.pl> napisał:

> 125 297 -

http://badania.zhp.pl/index.php/analizy-spisow-harcerskich.html?file=files/b
adania/materialy/spisy_harcerskie/analiza_2007/spis_2007-rozdzial_i_-_inform
acje_ogolne.pdf

> PC
>
> ----- Original Message ----- From: "seascout" <czwartak w gmail.com>

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9792320,Zwiazek_Harcerstwa_Po