[Czuwaj] Brytyjscy partnerzy - Prosba o pomoc w rozpropagowaniu akcji

Rafał Bednarczyk rafal.bednarczyk w zhp.pl
Sob, 18 Cze 2011, 10:32:09 CEST

Witajcie,

Dnia 11-06-18 08:28 użytkownik „Gracja Bober” <gracjabober w gmail.com>
napisał:

>Tak Rafale, dokładnie to miałam na myśli.
>Czyli zaszła duża zmiana, bo o ile dobrze pamiętam wcześniej wymagano
>osobnych łóżek.

tak rzeczywiscie było bo Brytyjczycy sformulowali pisemnie
wymagania. Oczywiście my od razu zwracalismy im uwage,
ze z tym punktem zapisu będzie problem bo dwa wolne lozka
dla gosci w przecietnym polskim mieszkaniu to rzadkie zjawisko,
ale oni poprosili, aby to ewentualnie zmienic po opiniach
od srodowisk. No i tak się stalo bo zarówno z chetnymi
srodowiskami, jak i z Brytyjczykami jestesmy w stalym
kontakcie.
Reasumujac: wystarczy miejsce na podlodze dla 2 skautow
w kazdym chetnym domu harcerza

pozdrawiam
Rafal
hm. Rafał Bednarczyk
członek GK ZHP, komisarz zagraniczny ZHP
Związek Harcerstwa Polskiego
ul. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
kom. 601 317036 fax. +48 22 339 0606
www.zhp.pl