[Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Pon, 7 Mar 2011, 21:58:07 CET

----- Original Message -----
From: "seascout" <czwartak w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Monday, March 07, 2011 9:27 PM
Subject: [Czuwaj] Posiedzenie RN ZHP
Czy ktoś z obecnych na posiedzeniu listowiczów, może wyjaśnić o co chodzi w
newsie:
http://www.zhp.pl/index.php?news=184
A dokładnie chodzi mi o fragment:
"Podczas popołudniowych obrad Rada zajęła się problematyką składek
członkowskich. Przyjęto uchwałę w sprawie definicji składki członkowskiej
ZHP oraz uchwałę w sprawie dodatkowej jednorazowej składki członkowskiej
wnoszonej przez instruktorów ZHP w roku 2011 w wysokości 80 zł."
Co to za uchwała w sprawie definicji? I co to za dodatkowa składka? To ta
składka na to, żeby przerzucić ciężar zobowiązań zaciągniętych przez tę GK
na ogół instruktorów ZHP?
Seascout

Nie jestem członkiem RN  i nie mogę wyjaśnić, mogę tylko przyłączyć się do
pytań, wątpliwości i gniewu.
Ogromna część instruktorów ZHP na codzień współfinansuje Związek, wykonując
na własny koszt rozmowy telefoniczne, podróże w celach organizacyjnych,
wydruki, kserokopie itd. Nigdy nie słysząc za to podziękowania od władz ZHP.
W związku z tym nie podejmuję się wytłumaczenia instruktorom mojego szczepu
sensu składki dodatkowej. Nie jestem w stanie stanąć przed nimi i
powiedzieć: dajcie po 80 zł.
GS