[Czuwaj] jeszcze o posiedzeniu RN ZHP

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Wto, 8 Mar 2011, 19:01:06 CET

Druhny i druhowie.

Postanowiłem samozwańczo, bez specjalnego upoważnienia od kogokolwiek,
jeszcze parę rzeczy wyjaśnić.

Jeżeli dobrze wczytaliście się w notkę na stronie ZHP, to oprócz uchwały
sięgającej do Waszej i mojej kieszeni, był także omawiany plan naprawczy
finansów ZHP. Materiały dostaliśmy przed Radą i zapoznaliśmy się,
szczegółowo omawialiśmy przy okazji zatwierdzania budżetu Związku.

<lekka ironia>
Prawdopodobnie część z Was i tak mi nie uwierzy, gdyż prawdopodobnie
zdaniem części z Was z samego faktu członkostwa w Radzie Naczelnej wynika
moja betonowość, złodziejskość, układowość, fałszywość i kilka innych ości.
</lekka ironia>

Jest plan naprawczy finansów. Nie zawiera on cudów, bo cuda rzadko się
zdarzają. Jest, na mój mały rozumek, realny. Szczegółów ja nie
upublicznię, bo nie chciałbym narobić potencjalnych kłopotów Cyrylowi. Są
pewnie takie negocjacje, zwłaszcza w kwestiach długów, o których jest dość
niezręcznie mówić przed ich zrealizowaniem.

Cyryl obiecał, że poda do wiadomości jak najwięcej i jak najszybciej. W
kwestii tego, jakie mamy długi, jakie perspektywy ich spłacenia, jakie
plany wyjścia z długów. Także jest już, prawie opracowany, list -
informacja od naszych władz naczelnych. Ten list miał pójść razem z
informacją o uchwale. Nie poszedł i słusznie przeważająca większość z Was
jest mocno wnerwiona. Pójdzie - takich listów nie pisze się na kolanie w
pięć minut. A przecież gdyby nie była szybko opublikowana informacja o
pracach RN, też by się podniosły głosy, że władze naczelne coś knują i
ukrywają. Poziom zaufania do władz naczelnych właśnie taki jest - prawda?
I pewnie w jakiejś części z winy tych władz.

Przy okazji. Sławku - oczywiście masz rację - niespecjalnie boję się o
swoje saperki i kompasy. To była taka figura retoryczna. Jeżeli uważasz że
przesadziłem - przepraszam.

Czuwaj!

Darek Brzuska
drużynowy 254 WDH Matecznik im. Janka Bytnara "Rudego", hufiec Warszawa
Żoliborz
przewodniczący Komisji Prawnej RN ZHP