[Czuwaj] w GW

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Śro, 16 Mar 2011, 08:53:38 CET

W dniu 16 marca 2011 07:44 użytkownik Rafał Suchocki <suchy206 w gmail.com>
napisał:
>  "80 zł to nie jest duże obciążenie. Myślę, że w pubach młodzi ludzie
> potrafią wydać więcej jednego wieczora."
>
> Nie wiem jak Was, ale mnie ujęło szczerze to porównanie. :)
> --
> s00

Plus dla Przewodniczącego. Widać że nie jest oderwany od rzeczywistości
:))))

Gooo, Sooo! - to Wy pomyśleliście o tym, o czym ja dopiero pomyślałem, jak
Wy o tym pomyśleliście? O - tfu, tfu - alkoholu?
Nieładnie. Przecież tu chodziło o colę! Plus chipsy, orzeszki itp. Spokojnie
uzbiera się 80 zł ;D
GC