[Czuwaj] w GW

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Śro, 16 Mar 2011, 09:26:53 CET

W dniu 2011-03-16 07:48:59 użytkownik Rafał Suchocki <suchy206 w gmail.com> napisał:
>  "80 zł to nie jest duże obciążenie. Myślę, że w pubach młodzi ludzie
> potrafią wydać więcej jednego wieczora."
>
> Nie wiem jak Was, ale mnie ujęło szczerze to porównanie. :)
> --
> s00

No ale w sumie to prawda. Tyle albo i więcej młodzi ludzie wydają na rozrywki. Zresztą nie muszą to być koniecznie wizyty w pubie, 80 zł. to tyle co 3 bilety do kina albo dwie duże pizze. Więc nie przesadzajmy z tym "wysokim haraczem którego nikt nie będzie w stanie zapłacić" i "z biednymi studentami którzy nie będą mieć pieniędzy na składkę dodatkową".
Bo czytając różne wpisy na różnych forach i facebooku, zauważyłem że najgłośniej przeciwko płaceniu składki protestują nie te osoby których naprawdę na to nie stać. Tylko te które wydają sporo na własne rozrywki, modne ubrania, wizyty w modnych lokalach itp., natomiast nie poczuwają się do związku z organizacją do której należą. Czyli osoby dla których harcerstwo to tylko "my" i moja drużyna/mój szczep/mój hufiec, natomiast reszta ZHP to jacyś "oni" których problemy "nas" nic nie obchodzą.

Michał