[Czuwaj] w GW

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Śro, 16 Mar 2011, 10:46:04 CET

----- Original Message -----
From: "Maciej Sas" <ikpsas w interia.pl>

Jaki przewodniczący takie porównanie.
sasol

No ja bym tak nie napisał jak sasol, ale faktem jest, że już drugiemu
Przewodniczącemu ZHP trafia się podobna niezręczność :-) Kilka lat temu druh
Borodzik tez nieźle pojechal w wywiadzie w podobnej kwestii.
Oczywiście jeśli przyjmiemy, że chodziło alkohol a nie o Colę jak sugeruje
GC :-)

Zakładam się jednak o składkę dodatkową, że Pan dziennikarz mógl coś
przekręcić, bo znając wypowiedź innego instruktora wymienionego w tym
artykule widzę jak działa manipulacja na potrzeby udowodnienia tezy
załozonej do pisanego tekstu. A cofając sie do Zjazdu - perspektywa
Przewodniczącego ZHP otwarcie zwalczającego uchwałę Zjazdu 2005 w wiadomej
sprawie zupełnie mi nie odpowiada.

Bartek Szumski publikuje niezwykle ważne pytania poprzedzone słowem JAK. Ja
w swoim liście pytałem DLACZEGO mamy do czynienia z zaniechaniem działań do
których upoważniają uchwały składkowe i okołoskładkowe. Bo ich zapisy trochę
podpowiadaja JAK...

Bardzo ciekaw jestem tego listu Łódzkiego, jeśli można poprosić. U nas
szeroką relację z RN wraz z omówieniem swoich głosowań przesłał tylko jeden
z członków RN.

Nie zazdroszczę dziś rzecznikom. Ale zawsze jest to szansa jak sprawdzić się
w sytuacji kryzysowej :-)
SW