[Czuwaj] Zbycie Perkoza , było: Składki w Radio Kielce

brzuska w mp.pl brzuska w mp.pl
Czw, 17 Mar 2011, 10:11:02 CET

a wcześniej Marcin Skocz napisał:
> [...]

Lepiej byłoby, gdyby się wypowiedział ktoś z komisji ekonomicznej, bo mogę
coś pokręcić, ale, z tego co wiem:

Perkoz jest wart coś koło 3,5 mln.

Kujawsko-Pomorska chce Perkoz w zamian za wykupienie weksla za trochę
ponad 1 mln.

Dla Kujawsko-Pomorskiej jest to na pewno dobry interes. Ale nie wiem, czy
dla całego ZHP jest to dobry interes. Osobne pytanie, ilu instruktorów ZHP
zgłosiłoby wniosek do prokuratury o ściganie członków GK za działanie na
szkodę ZHP gdyby GK-a zbyła za milion majątek wart jakby trochę więcej.

Moje dane o finasach mogą byc nieścisłe, ale z grubsza o to chodzi.

Darek Brzuska
druzynowy 254 WDH "Matecznik" im. Janka Bytnara "Rudego"
hufiec Warszawa Żoliborz
przewodniczący Komisji Prawnej RN ZHP