Re: [Czuwaj] Zbycie Perkoza , było: Składki w Radio Kielce

Helena Jędrzejczak helena.jedrzejczak w gmail.com
Czw, 17 Mar 2011, 11:06:30 CET

Rafale,

co prawda nie jestem Darkiem, ale odpowiem:
skoro nie wierzymy w możliwość starty ośrodka na rzecz SKOK, to po co mamy
go sprzedawać kujawsko-pomorskiej?

Myślę też, że wypowiedź dh. Lucyny miała bardziej na celu pokazanie, jak
bardzo nie zgadza się z polityką (nie tylko finansową!)  GK ZHP niż
rzeczywistą propozycję pomocy Związkowi. Uważam także publiczne formułowanie
tego typu wypowiedzi przez komendantkę chorągwi ZHP za niewłaściwe - bo może
i stawia jej udzielne księstwo w dobrym świetle, ale całemu Związkowi na
pewno nie służy. A przecież jako instruktorzy mamy dbać o dobre imię
harcerstwa, a nie "dobre imię mojej chorągwi".

W uchwale składkowej nie rozumiem tylko jednego: dlaczego składka ma być
przekazywana GK ZHP przez chorągwie, a nie bezpośrednio przez hufce? Może i
kujawsko-pomorska przekaże je na czas, ale trudno mi uwierzyć, by w
stołecznej nie utknęły, razem z pozostałymi ponad 300 tysiącami zaległych
składek.

Pozdrawiam serdecznie,
Helena A. Jędrzejczak