Re: [Czuwaj] Zbycie Perkoza , było: Składki w Radio Kielce

seascout czwartak w gmail.com
Czw, 17 Mar 2011, 16:10:53 CET

W dniu 17 marca 2011 15:10 użytkownik Andrzej Starski <astarski w wp.pl>napisał:

> Rafał,
>
> Dlaczego Twoim zdaniem wykup miałby być za milion? Taki rozumiem był
> zastaw, ale to nie nic wspólnego z rzeczywistą wartością, za którą można
> sprzedać ośrodek.
>
> Andrzej

Andrzeju, jeszcze raz. Napisałem:
"Jesli juz mielibyśmy tracić ten ośrodek (dodam, że nie wierzę, że do tego
dojdzie)..."

Nie wierzę, że dojdzie do zbycia OSW PERKOZ w lipcu 2011. Z rożnych powodów.
Po pierwsze, trochę wierzę, że uda się zebrać kasę. Po drugie uważam, SKOK
raczej byłby zainteresowany przedłużeniem kredytu. Przecież na tym zarabia.

Po trzecie, jeśli już miałoby do tego dojść, to nie wiadomo, kto i za ile by
się zglosił z chęcią zakupu. Wycena rynkowa wynosi 3,5... ale czy znajdą się
kupcy za tę cenę? Nie wiadomo. Może znaleźliby siż kupcy za 2 mln, a może za
5... Tego nie wie nikt, dopóki nie wystawi się ośrodka na sprzedaż.

No i wreszcie ostatnia kwestia... Jeśli już miałoby dojść do sprzedaży, to
jednak chyba warto rozważyć możliwość sprzedania chorągwiom ZHP? Wtedy
trochę byłoby tak, że zjedlibyśmy ciasto i mielibyśmy ciastko, bo majątek
pozostałby w ZHP... ale jak pisałem na samym początku... raczej nie wydaje
mi się, żeby doszło do takiej sytuacji.

Tym bardziej dziwi mnie postępowania chorągwi kujawsko - pomorskiej.  To są
negocjacje przez media?

Seascout