Re: [Czuwaj] Oświadczenie Zastępcy

steppenwolf44 w op.pl steppenwolf44 w op.pl
Pią, 18 Mar 2011, 10:48:55 CET

> Swoja drogą to na stronie 80.zhp.pl pojawiło się sporo materiałów,
> warto poczytać. Jest to materiał jaki bym oczekiwał jako instruktor,
> liczę na więcej  bardziej precyzyjnych.
>
> W planie dość często przewija się mowa o Chorągwi Stołecznej i
> zbyciu jej aktywów - w ramach rozliczeń jak rozumiem. Czy ktoś
> coś o tym wiem więcej? O jakie kwoty tu chodzi?
>
> Jarosław Sroka

Niestety ja, jako instruktor Stołecznej nie wiem o co chodzi - bo mój komendant chorągwi dba o "dyskrecję" w działalności finansowej. Tak by nikt (łącznie z Radą Chorągwi i Komisją Rewizyjną Chorągwi) nie dowiedział się jak wyglądają finanse chorągwi, jej rzeczywiste dochody i wydatki, rozliczenia między chorągwią a GK i chorągwią a poszczególnymi hufcami...

Przejrzałem decyzję Głównej Kwatery z tego i zeszłego roku. W tym czasie GK co najmniej 3 razy wydawała zgodę na sprzedaż przez Chorągiew Stołeczną należących do niej nieruchomości, z zastrzeżeniem (wpisywanym do aktów notarialnych poszczególnych sprzedaży) że część zysku ma trafić na konto GK, w ramach spłaty długu chorągwi. Czy do sprzedaży doszło nie mam pojęcia, ale dług się nie zmniejszył.
Ale może ktoś z osób obecnych na liście ma większą niż ja wiedzę na ten temat?

Pozdrawiam, Michał Piotrowski