Odp: [Czuwaj] NSH - wykładnia § 67 ust. 4 pkt 10 Statutu ZHP

Piotr Jurgielewicz niemy13 w wp.pl
Śro, 23 Mar 2011, 16:50:45 CET

Witam,

Ja nie jestem prawnikiem i pewnie dlatego nie rozumiem wszystkiego. Czy ktoś mądry może mi wyjaśnić:
Statut nadaje Radzie naczelnej "uprawnienia do nakładania obciążeń finansowych na członków ZHP " (cytat z niżej wymienionej uchwały)
a poniżej
"W związku z powyższym Rada Naczelna nie posiada uprawnień do nakładania obciążeń finansowych w stosunku do członka ZHP innych niż składka członkowska"
W jaki sposób jedno nie wyklucza drugiego? Przejrzałem statut, cztery razy przeczytałem tę uchwałę. Ale cały czas mam poważne wątpliwości w jaki sposób można wyciągnąć taki wniosek.
Bardzo proszę o pomoc
Piotr Jurgielewicz