RE: [Czuwaj] NSH - wykładnia § 67 ust. 4 pkt 10 Statutu ZHP

Śro, 23 Mar 2011, 21:44:59 CET

Trzy powody:
1. jestem już powoli za stary na władze ZHP;
2. uważam, że to sąd koleżeński i winien działać w dość odformalizowany
sposób, a moje skrzywienie zawodowe i nawyki z pracy nawet "podświadomie"
prowadziłyby do formalizacji;
3. istniałaby szansa, że gdyby mnie wybrano zastałbym tam większość obecnego
składu. Wolę nie ryzykować.
Na szczęście nie ma szansy, że by mnie wybrano:)

Z tych dwóch pierwszych powodów zrezygnowałem z chorągwianego sądu i nigdy
nie chciałem kandydować do NSH, choć mi proponowano.

I jeszcze - jak sądzę, nie uprawiam krytykanctwa, a krytykę. I jestem gotów
merytorycznie i długo uzasadniać swoje poglądy w tym zakresie.
Ryszard