[Czuwaj] Re: Periodyk do historii harcerstwa w ZHP

Marek Jedynak jedynak.marek w gmail.com
Pią, 25 Mar 2011, 21:33:57 CET

Czuwaj!
Pisałem jakiś czas temu o inicjatywach historycznych. Właśnie ukazał
się lekko spóźniony VI tom "Krakowskiego Rocznika Historii
Harcerstwa", a w nim:

- Wojciech Starzyński, "Najmłodsza poetka podziemnej Warszawy..."
- Wojciech Frazik, Sytuacja w ZHP na początku 1946 r. w świetle
wyjaśnień hm. Wandy Kamienieckiej-Gryckowej
- Marcin Kapusta, Stać zawsze wiernie na straży honoru Polski
- Bolesław Leonhard, Harcerze kardynała Wojtyły
- Ojciec Święty Jan Paweł II o harcerstwie
- Marcin Kapusta, Krzysztof Wojtycza "Moja przygoda z SB"
- Marek Jedynak, Związek Wolnego Harcerstwa Polskiego "Szare Polówki"
- nieznana alternatywa dla ZHP
- Bernard Wałek, Geneza i charakter działalności duszpasterstwa
harcerek i harcerzy przy kościele św. Idziego w Krakowie w latach
1982-1989. cz. II
- Katarzyna Ryblewska-Marewicz, "Ojczyzna, Nauka, Cnota. Jubileuszowa
wystawa harcerska 1910-2010".
- Robert Wiraszka, Żywioł wschodni (1989-1994)
- Robert Wiraszka, Prasa ZHR (luty 1989 - sierpień 1999)
- Elżbieta Wyszyńska, Nasz przyjaciel Remek (1963-1990)
- Agnieszka Tombińska, Ewa [Ewa ze Smorawińskich Bąkowska]
- Marta Serwin, Kronika "Żurawi"
- Roman Graczyk, Moja Piętnastka
- Urszula Kret, Kronika Okręgu Małopolskiego ZHR. Rok 2009

W rocznik można na pewno zaopatrzyć się kontaktując z Małopolskim Okręgiem ZHR.
Pozdrawiam!
Marek Jedynak