[Czuwaj] kursy kadry programowej na LAS - I ZLOT KADRY CAŁY

Jolanta Kreczmanska jolanta.kreczmanska w kalmar.waw.pl
Wto, 10 Maj 2011, 00:24:41 CEST

I oczywiście jest jeszcze:

LAS - warsztaty dla kadry hufców i chorągwi, w których każdy znajdzie
coś dla siebie na co dotąd nie miał albo czasu, albo pieniędzy lub
zwyczajnie nie było okazji

Zlot Drużynowych na który sama chętnie bym pojechała ale już drużynową
nie jestem :-(. Połączenie przygody z ogromną dawką inspiracji. Wyczynu z
pasją. Nowoczesności z tradycją.

Zlot harcmistrzów na który bym pojechała ale jestem wtedy zajęta na Zlocie
Kadry:-). Wyczyn dla ciała, ducha i intelektu.

Zlot Akademików - po raz pierwszy dla obecnych i byłych instruktorów
akademickich i maturzystów. Świetne przygotowanie do samodzielności
zawodowej, harmonijny rozwój i odpowiedzi na trudne i ważne pytania.

Zgłoszenia tylko do 15 maja.

Choć to bywa ryzykowne - odpowiedzialnie daję gwarancję jakości. :-)
Będzie mądrze, wyczynowo, przygodowo, profesjonalnie i klimatycznie.
Mam nadzieję, że LAS 2009 był dobrą zachętą.

Proszę wypromujcie Zlot w swoich środowiskach. ZOSTAŁO TYLKO 6 DNI na
zapisy.
Do zobaczenia na Zlocie.
Czuwaj!
Jola Kreczmańska