[Czuwaj] Harcerze Niepokorni??

Bartosz Szumski szumyk w gmail.com
Pon, 16 Maj 2011, 17:17:44 CEST

Byłem na ostatnim spotkaniu KIHAM'u teraz w okrągłą rocznicę (której
notabene ZHP nie zauważył wcale).
Ludzi którzy dziś by się przyznawali do ZHP było naprawdę niewielu :)

Zresztą swego czasu śledziłem to i w dużych wiodących miastach
Warszawa, Pozanń, Kraków, Trójmiasto zdecydowana większość przeszła do
alternatywnych.
W mojej rodzinnej Łodzi zresztą też, choć oczywiście nie wszyscy :)
Niektórzy się nawet " wrócili" :) - jak np. druh Broniewski "Orsza",
czy nasz łódzki dh Miecznikowski.

A przy okazji o jakim waszym środowisku mówisz ?

Szumyk