[Czuwaj] Lekarz na karcie kwalifikacyjnej na oboz

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Pon, 16 Maj 2011, 21:12:55 CEST

Dnia 16-05-2011 o 18:16:58 TOGRO <togro w togro.pl> napisał:

> Czy jest jakiś przepis, który nakazuje organizatorowi obozu, aby żądał od
> uczestników wpisu lekarza na karcie kwalifikacyjnej?

Według mojej wiedzy, nie ma przepisu państwowego. Natomiast coś mi chodzi
po głowoie, że to nasz wewnętrzny wynalazek ZHP, tylko nie kojarzę, z
wysokości jakiego szczebla organizacji wprowadzony.

Btw. Ja mam w kartach wpis "rozpoznanie: dziecko może być uczestnikiem
harcerskiego obozu letniego pod namiotami" z miejscem na podpis lekarza, i
też się zastanawiam, czy to ma sens, bo na pewno sporo roboty dla
rodziców...

Darek Brzuska