[Czuwaj] Lekarz na karcie kwalifikacyjnej na oboz

hm. Zbigniew Paweł Skupiński HR zpskupinski w zhp.net.pl
Pon, 16 Maj 2011, 21:48:03 CEST

Zgodnie z rozporządzeniem ministra EN w sprawie warunków, jakie muszą
spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej (Dz.U.
1997 nr 12 poz. 67 po zmianach Dz.U. 2009 nr 218 poz. 1696), a dokładniej
według załączonego do rozporządzenia wzoru kart kwalifikacyjnej to rodzice
udzielają informacji o stanie zdrowia dziecka, natomiast lekarz może, ale
nie musi, bo może zrobić to także rodzic  potwierdza informację o
szczepieniach dziecka (tutaj jest też możliwość przedstawienia
organizatorowi odpowiednich wpisów w Książeczce zdrowia).
U mnie w hufcu obowiązuje wzór karty z rozporządzenia i nie znam przepisu
wewnątrz organizacyjnego, który by inaczej nakazywał ;)
pozdrawiam
Skupa