[Czuwaj] Harcerze Niepokorni??

Grzegorz Skrukwa greegors w icpnet.pl
Wto, 17 Maj 2011, 20:48:12 CEST

Tak w temacie i dla równowagi:

http://www.wpolityce.pl/view/11932/Zwiazek_Harcerstwa_Rzeczpospolitej___mimo_usilnych_staran___nie_moze_uzyskac_patronatu_TVP_nad_Zlotem_Stulecia_Harcerstwa.html

GS

----- Original Message -----
From: "Bartosz Szumski" <szumyk w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Tuesday, May 17, 2011 10:23 AM
Subject: Re: [Czuwaj] Harcerze Niepokorni??

Dziękuję Grzegorzu bo to spowodowałeś dużo uśmiechu na mojej twarzy od
samego rana :) :)

Akurat uchwała o której piszesz poniżej powstała między innymi z mojej
inicjatywy (pod wrażeniem między innymi spotkania KIHAMU w którym
wcześniej uczestniczyłem).

Dlatego "chyba", "jak mi się wydaje" "moim zdaniem" wiem o czym piszę :)

Zresztą uchwałę tą wzorowano na podobnej uchwale którą wniosłem pod
obrady zjazdu Chorągwi Łódzkiej ZHP.
Natomiast uchwała RN (czy też podobna RN ZHR) to tylko ... uchwała
(intencja)

A jeśli znasz działania jakie podjął ZHP w celu uczczenia 30 lecia
KIHAM to chętnie usłyszę :)

Bartek Szumski
"Szumyk"