[Czuwaj] PWD komendanta obozu (podobozu)

Przemek B ciemniak w gmail.com
Nie, 22 Maj 2011, 21:17:18 CEST

Weźmy to tak:
Hufiec "POLSKA" robi obóz i jest oczywiście komendant zgrupowania (pdh lub
hm + kierownik placówek) ( ilosć osób wszystkich 300)
No i te 300 osób podzieliło się na mniejsze grupki po 60 osób. Taka grupka
60 osób to podobuz. Każdy taki podobóz ma swojego komendanta podobozu,
oboźnego i kadre programową. No i mi chodzi o takiego komendanta podobozu.