[Czuwaj] PWD komendanta obozu (podobozu)

Paweł Pietkiewicz pieta w poczta.pl
Nie, 22 Maj 2011, 23:21:12 CEST

Pamiętajmy o ilości osób na jednego wychowawcę. Zn max 20 powyżej 10 lat i 15 do
10 lat. I NS jeszcze odpowiednio mniej.

Jeśli natomiast jest to zgłoszone jako samodzielny wypoczynek a tylko korzysta
np. z bazy to jest komendatem w rozumieniu rozporządzenia i phm. musi być lub
pozostałem warunki o których pisałem wcześniej.

Czuwaj
Pieta

On Sun 22/05/11 23:29 , Łukasz Pierzchalski admin w torun.zhp.pl sent: