[Czuwaj] poszukiwane miejsce na obóz, ew zamiana

Beata Pawełczyńska komendant.pruszkow.zhp w gmail.com
Pon, 21 Lis 2011, 11:02:51 CET

Czuwaj.

Zimowiska załatwione, czas pomysleć o obozie.
Hufiec Pruszków poszukuje miejsca na obóz w lipcu 2012, Nie stanicy, chyba
że stanicą jest las i pusta polana ze studnią.
Planujemy obóz na ok 300 osób. Ponieważ mamy środowiska żeglarskie
potrzebujemy jeziora powyżej 150 ha.
Nie muszę dodawać że im bardziej dzikie miejsce i mnie "tubylców" tym
lepiej. Rejon Polski obojętny, choć przy tej cenie paliwa im blizej
Warszawy tym lepiej.
Możemy ew. zamienić się na miejsca. Mamy zarezerwowane fajne w okolicach
Jedwabno-Olsztyn gdzie w zeszłym roku było 320 osób i jeszcze było miejsce.
Super czyste jezioro 175 ha, dwa pomosty, studnia, brak wczasowiczów i
mieszkanców. Jedyny mankament tego miejsca to to że byliśmy tam juz 3
kolejne lata . Razem z miejscem oddam wypróbowane adresy na zaopatrzenie i
"dobrze ułożone" kontakty z leśniczym i strażą leśną:)
Jesli ktos coś ma piszcie na mój odrębny mail żeby nie zaśmiecać tej listy
komendant.pruszkow.zhp w gmail.com

--
z harcerskim pozdrowieniem
             CZUWAJ