Re: [Czuwaj] uprawnienia ratownika na obóz

Gosia Grabowska gizabosia w wp.pl
Nie, 16 Paź 2011, 09:41:24 CEST

Dnia 12-10-2011 o godz. 15:19 Michal Gorecki napisał(a):

> http://www.woprtczew.nazwa.pl/wopr/uchwala_1_5_08.pdf

> potrzebny jest ten ratownik śródlądowy?
>
> Rany, rok po zmianach już? Co za bezsens... chyba brakowało WOPRowi
> kasy i coś przelobbowali :]
>
> g00rek
> --

Ponawiam pytanie o to, czy dobrze interpretuję, że na zorganizowanym spływie kajakowym też powinien być ratownik ze specjalnością śródlądową, a nie jedynie ratownik WOPR.

Bo z tego co słyszałam regułą było zatrudnianie ratownika WOPR. Poza tym tu: http://www.haliz.zhp.pl/content/view/93/18/ też mowa jest o ratowniku WOPR (choć jest tam też, że wystarczy "Instruktor ZHP po ukończonym Kursie Organizatorów Spływów Harcerskich zatwierdzonym w Głównej Kwaterze ZHP" - czyli w ogóle ratownik jest nie potrzebny?).

Pozdrawiam,
Gosia