Re: [Czuwaj] wykładnia kadry zhp

harclot w poczta.onet.pl harclot w poczta.onet.pl
Pią, 9 Wrz 2011, 11:22:45 CEST

No mi widzisz Ryszardzie.
Musisz koniecznie zapytać jakiegoś prawnika, najlepiej sędziego
;-)))))))))))))))))))))))

Czesław

----- Original Message -----
From: "Beata Pawełczyńska" <komendant.pruszkow.zhp w gmail.com>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, September 09, 2011 11:05 AM
Subject: Re: [Czuwaj] wykładnia kadry zhp

Hej
Nie jestem fachowcem ale moim zdaniem nie ma oficjalnego określeni obejmuje.
Jest powołanie i mianowanie. Ja bym to objęcie pociagneła pod powołanie.

Drużynowy, jak mi przekazała pewna mądra osoba z naszej Chorągwi, zawsze
musi być mianowany. Nie można go powołać. Nie wiem jak jest przy okresie
próbnym ale też kiedyś mi powiedziano, ze drużynowy nie powinien mieć okresu
prubnego . Albo jest drużynowym albo nie. Każdy drużynowuy powinien być
mianowany i powinien mieć CPW. Jeśli miałeś takie sformułowanie z
rozkazie.... nie wiem. Zapytaj może w swojej Chorągwi jak to rozwiązać.
Zresztą mamy tylu fachowców na tej liście dyskusyjnej, że ktoś na pewno
zaraz Ci odpowie :)

pozdrawiam Beata