[Czuwaj] rozkazy komendanta

TOGRO togro w togro.pl
Czw, 22 Wrz 2011, 16:12:05 CEST

> czterech

> Ja natomiast nie podzielam zdania Darka. Rzeczywiście dużo łatwiej jest
> odnaleźć istotne informacje gdy są zawsze pod tymi samymi numerami w
> treściach rozkazów.
>
> SW
> Dawniej przez 10 lat komendant hufca

[Tomek]
No to ja proponuję, aby wprowadzić odpowiednią kolorystykę dla każdego z punktów. Będzie jeszcze łatwiej znaleźć odpowiednią informację...
Osobiście nigdy mi to nie sprawiało problemu, ale nie widzę powodu, aby kogoś zmuszać do stosowania jakiejś numeracji, jeśli nie ma podstawy prawnej i przekonania do sensu.
A moim zdaniem podstawy nie ma.

Tomek Grodzki
Dawniej przez 12 lat komendant hufca... :-)