[Czuwaj] rozkazy komendanta

Marcin Skocz skocz w post.pl
Czw, 22 Wrz 2011, 17:34:28 CEST

>Dlatego właśnie Tomku zawsze uważałem, że ww funcji nie należy pełnić
dłużej
>niż 10 lat :-) Zresztą jak każdej innej :-)
>
>Koloryzując próbujesz wyśmiać coś bardzo praktycznego moim zdaniem. Pewnie,
>że nie powinno się nikogo zmuszać do stosowania układu treści w rozkazie
>komendanta, ale jeśli komuś to ułatwia pracę, to nie widzę przeszkód.

Moim skromnym zdaniem abstrakcyjna numeracja jest podobnie, a nawet mniej
skuteczna i przydatna niż oznaczanie kolorami. Dodałbym może jeszcze znaki
graficzne wyróżniające punkty i może sygnały dźwiękowe dla niesłyszących.

Sławku, numeracja oderwana od swojej funkcji (numerowania - nadawania
kolejnych numerów) jest czystą abstrakcją i biurokratyzmem czystej wody.
Rozkazy komendantów hufców rzadko mają wiele stron. Z drugiej strony już
widzę ustawy sejmowe czy rozporządzenia o numeracji punktów 2,5,7,11a - to
na pewno byłoby zabawne, ale nie pomagałoby nikomu...

Pozdrawiam
Marcin Skocz