[Czuwaj] rozkazy komendanta

Paweł Pietkiewicz pieta w poczta.pl
Czw, 22 Wrz 2011, 19:27:53 CEST

Zdecydowanie. Popieram Sławka. Zdecydowanie łatwiej poruszać się po rozkazach
gdzie są stałe punkty. Nawet jak klucz rozkazu zmieniał się raz na kilka lat. Np.
szuanie potwierdzania stopni, obozów itd. Dużo łatwiej wtedy znaleźć. A wiem coś
o tym bo przewertowałem całe archiwum po byłej Chorągwi Koszalińskiej ZHP w celu
opracowania jej historii. Gdyby nie byłoby numeracji odpowiedniej (punkty
przypisanej to byłoby prawie niemożliwe do znalezienia.

Czuwaj
Paweł Pietkiewicz

On Fri 23/09/11 03:52 , Sławomir Waś slawek w wasie.pl sent: