[Czuwaj] OC

Barbara Wojtaszek barbaska.wojtaszek w gmail.com
Nie, 1 Kwi 2012, 22:59:54 CEST

Właśnie dlatego pytam Was o poradę - co można doprecyzować w takim
oświadczeniu. Poza tym dla dzieci poniżej 16 roku życia musimy mieć zgodę
Rodziców na przynależność *na piśmie* (to wynika chyba z konwencji praw
dziecka - mają swobodę zrzeszania się w wieku 16+)
A tym oświadczeniem przede wszystkim chcę bronić siebie - drobne kwoty mogę
dopłacać do harcerstwa (przeważnie dlatego, że ktoś inny coś zawalił...),
ale na pewno nie setki tysięcy...

A czy podzielam tak jak Ty zaufanie, że w razie W organizacja wstawi się za
mną - cóż, póki co nikt z GK na moje pytanie nie odpowiedział...
Tak jakoś cały czas mam wrażenie, że zbiórki zastępów są na nasze ryzyko...
Jako nauczycielka wypełniałam raz protokół powypadkowy i było tam pytanie,
czy nauczyciel-opiekun w momencie wypadku znajdował się w miejscu wypadku,
razem z uczniem, który doznał urazu...

B. Wojtaszek